خانما چی بخورم برای رشد جنین و تشکیل قلب؟

۶ پاسخ

من بادام گردو و روزی دوتا خرما میخوردم

مغزیجات

عزیزم واسع تشکیل قلب هیچی مثه گلابی نیست ، من از دکتر پرسیدم
روی یکی یا دو تا گلابی بخور

خرما شیر ماست بادام کلا هرچی مقویه بخور

به و سیب

بادام درختی بخور
انار بخور اگه گیر اوردی
پروتئین بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری