خانوما برای تشکیل قلب جنین چی بخورم

۷ پاسخ

تجربه به من ثابت کرد که هیچی تاثییر نداره جز خواست خدا اگر بخواد هیچی هم نخوری بازم تشکیل میشه فقط استرس نداشته باش من توی سقط دومم هرکی که فکرکنی باعث تشکیل قلب میشه را خوردم ولی متاسفانه نشد🥺🥺😭انشالله برای تو تشکیل بشه خوشگلم فقط استرس نداشته باش

آجیل وخرما

به خرما سوره قدر بخون ناشتا بخور خیلی خوبه

خرما شیر سیب به البته به بهتره به صورت مربا باشه بادام
سیب و به از همه بهتر و شیر
سبزی هم بخور
سوره یس هم هر روز بخون
و سوره حمد

خرما آجیل

مغزیجات

زیتون خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری