خانوما برا تشکیل قلب جنین چی بخورم ؟؟؟

۶ پاسخ

سلام گلم بادام درختی انجیر سیب به زیتون موز خرما شیر گردو

خب ویتامین های که دکتر میده فولیک اسید
ولی بادام هم خیلی خوبه روزی ۱۰ تا

آواکادو

به چون الان نیست به خشک شده بگیر بخور
سیب روزی ی دونه گردو پسته بادام خرما هر روز متعادل کم بخور میوه هم به اندازه بخور انشالله که تشکیل میشه

کن زغال اخته خیلی خوردم میگفتن خوبه

قلب شتر به صورت کباب پر

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته هشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری