خانوما برا تشکیل قلب جنین چی بخورم

۱۲ پاسخ

گلابی انجیر سیب آجیل بادوم درختی اینا رو خونده بودم منم راجبش

بادوم درختی خام روزی ۱۰ تا

بابا اگر قرار باشه تشکیل بشه نگران نباش تشکیل میشه، والله به چیزی خوردن نیست

خرما بادوم

اصلا ربطی ب خورد خوراک نداره

خرما بخور

اصل تشکیل قلب ب خود ماهیت جنین برمیگرده که خوب باشه. اما تغذیه برا سلامتتون خوبه مغزیجان بو داده نشده بخور چون سالم ترن اب زیاد بخور یبوست نگیری سبزیجات (غیر هویچ) مرغ گوشت

خرما روزی دوتا کافیه

سیب و گلابی

مگه چیز خاصی باید بخوریم؟
بستگی به نطفه داره. ان شاالله نطفه بچه هامون خوب باشه و قلب کوچولوشون تشکیل بشه

اجیل

انجیر عدس اب انار

سوال های مرتبط

مامان شاهان🍯🧸 مامان شاهان🍯🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۴ ماهگی
مامان معلوم نیست مامان معلوم نیست هفته دوم بارداری
مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته هشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری