مادرا برا تشکیل قلب جنین چی بخورم؟

۶ پاسخ

پسته خام انار آب انار میوه سیب گلابی خرما روزی دوتا چون زیادش هم میگن گرمیه ضرر داره شیر

موز خوبه

هرروز یک سیب ده تا بادام درختی
تخم مرغ پخته
انار .گردو

لوبیا سبز یعنی لوبیا پلو بخور من ماهای اولم هفته ۴ بار و میخوردم خرما بادوم

هر چی دوس داری بخور تشکیل میشه بجز زعفران و جیگر

خرما. انار. بادام درختی

سوال های مرتبط

مامان معلوم نیست مامان معلوم نیست هفته دوم بارداری
مامان شاهان🍯🧸 مامان شاهان🍯🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان محمدطه مامان محمدطه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی