خانما برای تشکیل قلب جنین چی بخورم خوبه؟؟

۱۲ پاسخ

سلام سوره یس بخون بهه هم خوبه

خرما روزی ۲تا
سوره حجرات هم بخون

من مادرشوهرم میگه روز ۷ تا خرما با شیر بخور🥲

خیلی استرس میگیرم

اوک ایشالا نینی منم سال باشه

انشالا

خرما سیب شیر بادوم فندق اب انار هلو موز اب پرتقال من اینارو خوردم برا قلب نینیم

حبوبات مغزیجات پروتین اینا خیلی خوبن برا تشکیل قلب🌹انشالله که قلبشم تشکیل میشه صحیح و سالم بغل مبگیری🌹

بادوم میگن خیلی خوبه

درخواست بهت دادم قبول کن

لطفا به منم بگید من دو هفته دیگه بابد برم سونو

سیب
مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته دهم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
الناز الناز قصد بارداری
مامان مهراد👼🏻 🍼 مامان مهراد👼🏻 🍼 هفته سی‌ام بارداری