خانوما واسه تشکیل قلب چی خوبه بخورم

۱۱ پاسخ

تخم مرغ شیر مغزیجات

خرما و شیر

سوال منم هست اتفاقا

روزی یکی فولیک اسید بخور

چرا فکر میکنین باید چیزی بخورین به خودتون استرس وارد میکنین من سر بچه اولم الحمدالله لازم نبود الان هم چیزی خاصی نخوردم اینم الحمدالله خوب پیش رفت اگر استرس نداشته باشین بهتره

مغزیجات

تغذیه روی تشکیل قلب تاثیری نداره عزیزم
اگر جنین سالم باشه که انشالا حتما هست قلبشم تشکیل میشه نگران نباش

به
رب به
جوانه گندم
و تا ۱۲ هفته سونو نرید

انجیر اما روزانه کم
سیب به آب انار گلابی بادام درختی

عزیزم هفته۹هستی هنوز سونو تشکیل قلب نرفتی؟

به سیب گلابی بادام

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری
مامان کوروش👶🏻🤍 مامان کوروش👶🏻🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته یازدهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته دهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🤍 مامان جوجه کوچولو🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان نفس و لوبیا مامان نفس و لوبیا هفته سیزدهم بارداری