دخترااا واسه تشکیل قلب بچه چی خوبه بخورم؟

۵ پاسخ

خوراک تاثیری نداره … باید بارداری سالم و جنین به لحاظ زنتیکی مشکلی نداشته باشه

انار خوبه

خرما، گردو،ماهی سالمون و تخم مرغ خیلی خوبه❤️❤️

خرما گردو تخم مرغ

سلام ..بادام وگردو وپسته وخرماوتخم مرغ وبه زیاد بخور🥹

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته پنجم بارداری
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته دهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری
مامان نفس و لوبیا مامان نفس و لوبیا هفته سیزدهم بارداری
مامان کآرن💕 مامان کآرن💕 هفته سی‌ودوم بارداری