دوستان واسه تشکیل قلب چی خوبه بخورم؟

۸ پاسخ

خرما

سیب به آجیل فولیک اسید وویتامین دی شیر

انواع مغز ها را بخورید

همه ی اینکارا رو میشه انجام داد .میگن به و عناب خیلی خوبه ولی به این چیزا نیس.بخواد تشکیل بشه خودش میشه ...اگه ب خوردن این چیزا بود کسایی ک ناخواسته باردار میشدن نباید قلب بچه ها تشکیل می‌شد چون چیزی نخوردن

هرمیوه ایی ک قرمز باشه خوبه

شیر ولرم با خرما
سیب
به
و خوندن سوره یاسین چون قلب قرآن هست

فولیک اسید و ویتامین د۳

بَه میگن عالیه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوروش👶🏻🤍 مامان کوروش👶🏻🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته دهم بارداری
مامان آیه وآرتین مامان آیه وآرتین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته پانزدهم بارداری