طبق تجربه شخصی خوراکی ها تاثیر انچنانی ندارن همش برمیگرده به نطفه ی جنین
سیب خرما سوره یاسین بخون
مغزیجات ، میوه ، سبزی ، غذاهای پروتئین دار البته اینا برای سلامت جنین هست ربطی به تشکیل قلب نداره جنین سالم باشه قلبش تشکیل میشه
من شیربادام میخوردم
آجیل
خرما 2 تا
تو 6 هفته قلب داشت
حالا نمیگم اینا موثرن حتما ولی خب ضرر که نداره بخور
به خوردن نیست، ولی برای اینکه به لحاظ روانی احساس خوب داشته باشی، سیب خرما مویز،گردو و کلا مغزیجات، در حد یه مشت بیشتر نه، شیر
خرما.سیب، به، خوندن سوره یاسین.من اینارو خوردم /سوره یاسین هم چندین بار خوندم تو ۶ هفته تشکیل شده بود
فقط خرما
بادام مویز گردو
سوره یاسین برای تشکیل قلب خوبه هرروز بخون.
سحر ب این چیزا نیست
خرما
به
من سیب خوردم و به
ولی مهم نیست
خودش تشکیل میشه نترس
سوره حمد و یاسین بخون
خودش تشکیل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.