۱۴ پاسخ

طبق تجربه شخصی خوراکی ها تاثیر انچنانی ندارن همش برمیگرده به نطفه ی جنین

سیب خرما سوره یاسین بخون

مغزیجات ، میوه ، سبزی ، غذاهای پروتئین دار البته اینا برای سلامت جنین هست ربطی به تشکیل قلب نداره جنین سالم باشه قلبش تشکیل میشه

من شیربادام میخوردم
آجیل
خرما 2 تا
تو 6 هفته قلب داشت
حالا نمیگم اینا موثرن حتما ولی خب ضرر که نداره بخور

به خوردن نیست، ولی برای اینکه به لحاظ روانی احساس خوب داشته باشی، سیب خرما مویز،گردو و کلا مغزیجات، در حد یه مشت بیشتر نه، شیر

خرما.سیب، به، خوندن سوره یاسین.من اینارو خوردم /سوره یاسین هم چندین بار خوندم تو ۶ هفته تشکیل شده بود

فقط خرما

بادام مویز گردو

سوره یاسین برای تشکیل قلب خوبه هرروز بخون.

سحر ب این چیزا نیست

خرما
به

من سیب خوردم و به
ولی مهم نیست

خودش تشکیل میشه نترس

سوره حمد و یاسین بخون

خودش تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری