خانوما برای تشکیل قلب و رشد بچه چیا بخوریم تو این هفته؟؟؟؟؟🤰

۱۰ پاسخ

من نکه فصلشم بود تا دلت بخواد انار خوردم و شنیدم ک خیلی خوبه...

من دمنوش سیب و به. اسفناج کلم بروکلی مغزی جات خام. پرتقال کیوی

دمنوش به و سیب ، گردو ، اسفناج ، فولیک اسید

عرق بیدمشک روزی نصف استکان

مگه به هست الان؟

خرما نخور بابا عه

توکلت به خدا باشه عزیزم
ولی به منم گفتن انار و موز و به بخور حالا من که به دوست نداشتمو نخوردم

خرما ،گردو ، بادوم،میوه های تقویتی مثل موز انبه ،

به خیلی خوبه من هرکیو دیدم گفت به بخور

خرما بخور

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوقَم🌰 مامان فندوقَم🌰 هفته یازدهم بارداری
مامی بچه هام مامی بچه هام قصد بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری