عزیزم من خودم بهترین تغذیه رو داشتم آجیل به موز کشمش خرما گوشت
قرص فولیک اسید همه چی ینی
اما جنینم مثل قبلیع مشکل دار بود
حالا یا من مشکل دارم یا همسرم
منظورم اینه ک جنین خودش باید سالم باشه درسته تغذیه مهمه اما نه اون قد🙏
جنین اگه از نظر ژنتیکی(کروموزومی) سالم باشه؛ در اکثر موارد قلب تشکیل میشه و اگه قلب تشکیل نشه مشکل فقط قلب نبوده (اساسی و ژنتیکی بوده).
ولی خب تغذیه سالم داشته باشد.
هیچی خودش باید تشکیل شه
الان که فصل انار هست
انار عزیزم
عزیزم انار و خرما معروفه
خوراک مستقیما تاثیر نداره اما انار و خرما خوبه که مصرف شه.
و منی ک بازم پریود شدم
خدایا شکرت دادنت نعمته ندادنت حکمت
عناب هم از الان شروع کن بخور
انار یا آب انار باخرما روزی چنتا دونه
من دمنوش به شنیدم خوبه
عزیزم ژنتیکی غذا تاثیر نداره
.........
من شنیدم برای تشکیل قلب کندر خیلی خوبه
به مدت یک هفته روزی یه کوچولو بجو
فولیک اسید ویتامین د3 به سیب گلابی انار.. انقدر بخور تا در حد بالا اوردن باشی
انار
خرما
بادوم درختی
اینا خیلی خوبن برا تشکیل قلب
مغزیجات
من خودم بادام خوردم انار خرما و لوبیا سبز و اون یکی لوبیا
حتمممما فولیک اسید بخور
شیر هم خوبه
دکتر به من گفت انار خرما گردو بادوم گیاهان با برگ بزرگ مثل کاهوو اسفناج
اگرقندنداری به واناروخرماعالیه من وقتی فهمیدم تودلی دارم همون ماه اول به واناروروزی دوتاخرماخوردم۷هفته رفتم گفت خداروشکرقلب بچه شکل گرفته
انار خرما سیب به ، نشاسته رو توو اب حل کن بخور ، روزی یک الی دو لیوان شیر ترجیحا سنتی بخور
فقط فولیک سید وگرنه قلب به تغذیه ربط نداره
فولیک اسید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.