چه غذایی و چیا بخوریم برای تشکیل قلب

۷ پاسخ

انار و بادوم و خرما خیلی خوبه

اول که بستگی به خوده کیفیت نطفه و سلامتش داره ولی بادام و آب انار و به خیلی خوبه کمک میده به تشکلیش

خرما و آب انار شنیدم خوبه خودمم زیاد خوردم قبل از تشکیل قلب

اصلا ربطی نداره ب خوراکت
من بارداری های قبلی خیلی دقت میکردم چیزای مقوی هرروز سر ساعت میخوردم و هردو هم قلبشون تشکیل نشد
اما برا این اصلا توجهی ب خورد و خوراکم نکردم خداروشکر تا اینجاشم خوب بوده

گردو
مویز از سقط جلوگیری میکنه

فندق، بادام،
سیب، به ، گلابی، انار

من شنیدم،میگن اجیل و،مغزی جات

سوال های مرتبط

مامان tasnim مامان tasnim هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری