۵ پاسخ

اگه مشکلی نداشته باشه می مونه ربطی به تغذیه نداره.

فولیک اسید

اصلا به تغذیه ربطی نداره اگر تخمک و اسپرم باکیفیت باشه جنین با اورگان سالم تشکیل میشه اگر کیفیت خوبی نداشته باشه مشکلات کرومزونی به وجود میاد. این وسط تغذیه مهمه اما واسه قبل از لقاح و تشکیل نطفه

سیب
گلابی
آووکادو
کاهو

میگن بِه خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوقَم🌰 مامان فندوقَم🌰 هفته یازدهم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان ارتا مامان ارتا هفته هشتم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری