مامانا چیا خوبه بخوریم برای تشکیل قلب؟

بارداری
بارداری

۶ پاسخ

این چ خرافاتیه مگه ماخودمون اون موجود کوچولورو آفریدیم ک بخاییم اعضای بدنشو خودمون تشکیل بدیم
مافقط مراقبشیم گلم ک توبدنمون رشد کنه وتقویت بشه اون رشد خودشومیکنه

تاخدا نخوادهیچ برگی از درخت نمی افته چ برسه قلب جنین تودل تورو❤️


فقططط توکلت خداباشه وبس😘

دکترم به من گفت بادام هر روز صبح پنج عدد و خرما و شیر و مویز بخورم هم برای بچه خوبه هم خودت

به بپز صبح و عصر شام بخور

خرماوتوت فرنگی که فصلشه هم خوبه

فولیک اسید
آهن
تخم مرغ
شیر
ماست
امگا ۳
مرغ و گوشت کم چرب
کلسیم ویتامین D

بادام ؛ سیب ؛ خوده به یا مرباش ؛ رب انار شیرین چون انار تو این فصل نیست ؛
زیتون و...

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامی بچه هام مامی بچه هام قصد بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری