۷ پاسخ

درختی

اون بادام درختی هست که خوبه
بادام زمینی تو بارداری اصلا خوب نیست

قلب نی نی تون فک کنم دیگه تشکیل شده باشه من ۶هفته ۲ روز رفتم تشکیل بود

درختی انجیر سیب سوره یس هم بخون

بمن گفتن تامیتونم بادام خام درختی بخورم اونم انقدر بجوییم حس شیرتودهنم بده

بادام درختی،به ،سیب انار

اون الان قلبشم تشکیل شدهه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامی بچه هام مامی بچه هام قصد بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته شانزدهم بارداری