درختی
اون بادام درختی هست که خوبه
بادام زمینی تو بارداری اصلا خوب نیست
قلب نی نی تون فک کنم دیگه تشکیل شده باشه من ۶هفته ۲ روز رفتم تشکیل بود
درختی انجیر سیب سوره یس هم بخون
بمن گفتن تامیتونم بادام خام درختی بخورم اونم انقدر بجوییم حس شیرتودهنم بده
بادام درختی،به ،سیب انار
اون الان قلبشم تشکیل شدهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.