بچه ها واسه تشکیل قلب چیا خوبه بخوریم

۹ پاسخ

فقط نماز و قران

انار عالیه

سیب قرمز و یکم به رو رنده کن توش یه قاشق دو قاشق گلاب بزن با عسل دوست داشتی توش عرق بیدمشکم بریز بهش میگن فالوده سیب خونسازه برای تشکیل قلب خیلی خوبه

خرما بخور

خرماااااا

من شنیدم به و سیب خیلی خوبه

خرما خوبه

دکتر که فقط گفت میوه بخورم

تخم مرغ
خرما
بادام درختی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان مامی رادوین🥹 مامان مامی رادوین🥹 ۶ ماهگی
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته دهم بارداری
مامان نی نی👶🏻🍼 مامان نی نی👶🏻🍼 هفته نهم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری