بچه ها واسه تشکیل قلب چ داروهایی باید بخوریم؟

۹ پاسخ

هیچی رو سر خود نخور دکتر بهت بده بعد

انجیر بخور

کوالی فول هم خوبع من میخورم

فولیک اسید هر روز یک عدد ،فولیک اسید یک البته آب و مایعات زیاد بخور البته پرونده ببند دکتر خودش میگه ، جیگر ، کله پاچه، آبزرشک، آب هویچ، رابطه خشن،فست فود، لبنیات سنتی،شیرینیجات ممنوعه البته یکسری میوه هارو هم حواست باشه متعادل بخوری

استرس نداشته باش و مرتب اسید فولیک بخور و تحت نظر دکتر باش

دارو هیچی، غذای مقوی بخور و استرس نداشته باش همین، توکل کن ب خدا، دعا بخون

شما هر دارویی نمیتونی بخوری فقط ویتامین د و فولیک اسید در ماه های اول

فولیک اسید میگن برا تشکیل قلب خوبه

یعنی چه دارو؟

سوال های مرتبط

مامی بچه هام مامی بچه هام قصد بارداری
مامان نفس ❤️ مامان نفس ❤️ ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته ششم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی👶🏻🍼 مامان نی نی👶🏻🍼 هفته دهم بارداری
مامان 💙شاهان💙 مامان 💙شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان محمدطه مامان محمدطه هفته بیست‌وسوم بارداری