خانما واسه سونوی تشکیل قلب باید آب زیاد بخوریم یا نه؟

۵ پاسخ

اگه واژینال باشه نه مثانه باید خالی باشه ولی شکمی باید مثانه پر باشه

من برا ساک واژینال رفتم برا قلبم شاید واژینال برم انقد آب میخورم دیگه دیونه میشم

اره

من در حد معمول روزانه آب خورده بودم تا رفتم دکتر یکمی مثانم پر بود
دکتر‌که داشت سنو میکرد گفت مثانت پره نمیزاره دقیق ببینم ولی صدای قلب و اینارو گفت طبیعیه
حالا تو میخوای خیلی کم بخور که تشنه نشی

اگ سونو شکمی اره باید پر باشه

سوال های مرتبط

مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان جان من مامان جان من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته هفدهم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی👶🏻🍼 مامان نی نی👶🏻🍼 هفته دهم بارداری