واژینال شکم باید خالی باشه شکمی تا میتونی اب بخوری که مثانت پر بشه
سلام وقتتون بخیر من سینوسم عفونت کرده با گلوم تب هم دارم نمیدونم چکار کنم
سونو واژینال اب نخور، باید مثانه رو خالی کنی
سونو شکمی در حد ۲ لیوان اب، بیشتر نه
باید قبلش بری دسشوویی
آخه دکتر برا من نوشته واژینال. در حالیکه چند روز پیش لکه بینی داشتم. میترسم واژینال. میگم ب سونوگرافی بگم میشه شکمی انجام بدن؟
من که نگفت قبلش آب بخور نخوردمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.