۵ پاسخ

ن اصلا نیازی نیس

سونو ربطی ب ناشتایی نداره
بعضی ازمایشا مثل چکاب باید ناشتا بود

هیچ سنویی نیاز به ناشتایی ندارع بغییر از یکی فکنم

نه عزیزم مستانه نیمه پر باشه

نه اصلا نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حسین آقا🐣❤ مامان حسین آقا🐣❤ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓Lena 💓 مامان 💓Lena 💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حسین،عباس مامان حسین،عباس روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری