برای سونوگرافی اول تشکیل قلب جنین باید ناشتا باشیم؟

۶ پاسخ

نه عزیزم
اگه میخوای شکمی انجام بدی باید کلی مایعات بخوری مثانه پر باشه

نه عزیزم ازمایش خون نیس ک ناشتا بشی

نه عزیزم ربطی نداره

نه اصلا تازه مایعات هم زیاد بخور مثانه پر بشه قشنگ سونو نشون بده

سونوگرافیا بعد از ظهرن چجوری میخای تا بعد از ظهر ناشتا باشی اخه

ن

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین آقا🐣❤ مامان حسین آقا🐣❤ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری