برای سونوگرافی تشکیل قلب باید ناشتا باشیم ؟

۴ پاسخ

نه عزیزم سونو که ناشتا وغیرناشتا نداره

ن چون باید اب خیلی بخوری مثانت پر پر باشع

نه..

نه عزیزم فقط مثانه باید پر باشه
عزیزم برنامه م.ی.ل.ی داری؟

سوال های مرتبط

مامان حسین آقا🐣❤ مامان حسین آقا🐣❤ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💓Lena 💓 مامان 💓Lena 💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری