خانما برای سنو تشکیل قلب باید ناشتا باشم

۴ پاسخ

برا قلب قبلش فقط شیر کاکائو بخور خیلی خوبه نیاز نیس زیاد بخوری

نه عزیزم مثانه پر باشه

نه عزیزم مهم نیست مثانت هم پر باید باشه

ن سونو ناشتایی نداره

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم مامان کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته هشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان حسین آقا🐣❤ مامان حسین آقا🐣❤ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💓Lena 💓 مامان 💓Lena 💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری