برای تشکیل قلب باید بریم سنو واژینال؟

۱۰ پاسخ

نه من شکمی دادم هفته پیش

سعی کن شکمی بری گلم

گلم تو سه ماه اول واژینال نمیکنن خطر داره شکمی هم بری نشون میده

شکمی.

من تو شش هفته رفتم شکمی انجام دادم

تا۷هفته واژینال میکنن

نچ برا من از رو شکم گفت ضرر داره

من سر پسرم شکمی بود

ن شکمی هم انجام میدن...

من دکترم سونو واژینال انجام داد

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری