سلام خانما برای تشکیل قلب سنو واژینال انجام میدن یا شکمی؟؟

۹ پاسخ

شکمی ولی اگه کوچیک باشه دیده نشه واژینال چون دقیق نشون میده

واژینال دقیقتره و دیده میشه
شکمی شاید دیده نشه

شکمی عزیزم

شکمی بهتره بنظرم

شکمی ۹۰‌درصد

ممنون 🙏🏻

واژینال دقیقتره

سلام عزیزم مبارکه شکمی انجام میدن

اول شکمی

سوال های مرتبط

مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری