سلام برای سونو قلب جنین واژینال انجام میدن یا شکمی ؟؟

۹ پاسخ

سلام عزیزم شکمی

واسه من واژینال بود
بستگی به دکترت داره چ روشی رو انجام بده عزیزم

واژینال دقیق تره. من انجام دادم

ن من رو سه تا بچه هام شکمی انجام دادن

اول شکمی اگر جواب نداد واژینال
برای هم همش شکمی بوده

نزار واژینال انجام بدن

دو تاش

هر دو مشکلی نداره ولی ۷،۸ هفته شکمی راحت قابل تشخیص هست

بیشتر واژینال

سوال های مرتبط

مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری