سونو تشکیل قلب جنین واژینال یا شکمی؟؟

۹ پاسخ

انشالا

بعداز ظهر برو که حالت بد نشه آب میوه هم میتونی بخوری لازم نیست خیلی بخوری بترکی من دوتا آب معدنی کوچیک خوردم

اونجا خودش میگه آره باید نیم‌ساعت نزدیک نوبتت آب بخوری

مثانتم باید پر باشه

شکمیه

الان بری شکمی ولی هفته ۶ من رفتم گفت شکمی معلوم نمیشه واژینال انجام دادم

شکمی عزیزم

الان بری سنو مشخص میشه وارژینال نمیخواد ک

شکمیه

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیمیا و امیرعلی مامان کیمیا و امیرعلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری