شکمییی
من دفعه قبلم واژینال رفتم فرداش لکه بینی افتادم
ولی این بارداریم بازم لکه بینی دارم شکمی سونو کرد
من واژینال انجام دادم
واژینال انجام ندی
میگن وارژنال خونریزی میاره بازم نمیدونم
واژینال زودتر نشون میده
وااژینال نری به هیچ عنوان
واسه من جفتشو انجام داد خونریزی داشتم
تو شیش هفته
من هم شکمی انجام دادم هم واژینال
۷ هفته زوده ۸ هفته برو
هم واژینال میتونی انجام بدی هم شکمی ولی واژینال دقیق تره
شکمی یوقت نری واژینال
ن شکمی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.