سلام خانوما سونو تشکیل قلب واژینال یا شکمی؟

۱۰ پاسخ

هم شکمی هست هم واژینال

من واژینال رفتم

من واژینال رفتم

اگه زود بری پیدا نباشه واژینال
اگه ۸ هفته بری شکمی

۶هفته رفتم واژینال

سلام دکتر برای من واژینال نوشته بود ولی خودم از سونوگرافیست خواستم شکمی انجام بده

اگه نمیخواب واژینال بذار ۸ هفته پر شی بعد برو شکمی که کامل بهت بگه

من ۵ هفته رفتم واژینال

۸ هفته برو شکمی

شکمی گلم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان کیمیا و امیرعلی مامان کیمیا و امیرعلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری