سلام خانما سونو تشکیل قلب واژینال یا شکمی؟

۱۰ پاسخ

برای من واژینال بود

شکمی دیده نشه واژینال دقیق تره
ما مریض داشتیم تو شکم فقط ساک دیده شده ولی واژینال قلبم داشته

شکمیهههه

واژینال

بعد اونوقت واژینال چ جوری ؟
درد داره؟
تو همون سونو گرافی انجام میشه یا متخصص زنان انجام میده

من شش هفته رفتم واژینال بود. هشت هفته بری شکمیه

شکمی.

بستگی داره از رو شکم انجام میده اگه دیده شد دیگع واژینال نمیکنه

من سر قبلی واژینال میرفتم لمه بینی داشتم

شکمی.

سوال های مرتبط

مامان کیمیا و امیرعلی مامان کیمیا و امیرعلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری