من واژینال انجام دادم عزیزم بهتره
منم ازمایشم مثبت شده و نوبت گرفتم برای دکتر حساب کردن اون روز میشم ۶ هفته و ۱ روز نمیدونم سونو میکنه یا نه اصلا قلب دیده میشه یا نه
شکمی بهتره چون میخوای صداشو بشنوی ولی واژینال سن دقیق بارداریتو میگه
شکمی عزیزم
شکمی من 7 هفته رفتم
واژینال
شکمی هست
سعی کن بعد ۸ هفته بری
من واژینال بودم
میگن بهتر دیده میشه
شکمی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.