۷ پاسخ

شکمی عزیزم

از رو شکمه دیگ عزبزم

من واژینال انجام‌دادم

شکمی برو چون میگن گناه داره نینی واژینال انجام بدی

کلا واژینال براکسی که خونریزی داره خوب نیست تازه شدیدترمیشه هرکسی هم نمیتونه خوب سونوواژینال انجام بده ممکنه به خونریزی بیفته من خودم تو ۵هفته وچندروز واژینال انجام دادم بعددوروز به خونریزی افتادم ۶هفته و۳روز دوباره رفتم پیش دکترخودم گفت نمیتونه دستگاه رو تااخربزاره اگه بزاره موقعی برگشت به خونریزی میفتی بعدشم که هفت هفته رفتم انجام دادم واژینال ولی بعدش خونریزی نداشتم بهت میگم سونوی واژینال کارهرکسی نیست

شکمی بالای هشت هفته واژینال کمتر ۸هفته چون زیر هشت هفته باشی باشکمی نشون نمیده فقط واژینال بعدشم کسی که مشکل خونریزی نداشته باشه اصلا مشکلی نیست واژینال انجام بدی

من شکمی رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری