خانوم چند هفته رفتین سنو تشکیل قلب ؟؟
و سنو واژینال شدین؟

۹ پاسخ

منم ۷هفته رفتم ...نه سونو واژینال ندادم

8 هفته سنو شکمی

برای منو دیر گفت بیا من شش هفته رفتم تشکیل نشده بود ولی ۹ هفته و۴ روز بود که رفتم گفت همه چی رو به راهه

من امروزرفتم وبحساب خودم ۵هفته و۶روزبودم
وشکمی انجام دادم

یه بار قلبش تشکیل نشده ۸ ماه پیش الان خیلی میترسم هنوز نرفتم سنو استرس دارم

8هفته دو روز

۶ هفته و ۵ روز فکر کنم
بله واژینال بود خود دکترم انجام داد

من ۶ هفته رفتم و واژینال بود

من ۶ هفته و ۳ روز رفتم ماله من شکمی بود

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری