خانما چند هفته رفتین سنو قلب و تشکیل شده بود؟

۱۳ پاسخ

من شش هفته و یک روز

اصلا نگران نباش بسپار بخدا .

سلام مامان فندق کوچولو من دیروز رفتم سونوگرافی قلب جنین، ۶ هفته و ۵ روز بود تشکیل شده بود خداروشکر. امید بخدا برید اگر ۸ هفته هستید.

من هفت هفته و سه روز بهترین موقع هشت هفته اس

۷ هفته

سلام خانما بخشید شما تو بارداری رابطه برقرار میکنین با همسرتون ؟

من هشت هفته رفتم

شش هفته و سه روز رفتم تشکیل شده بود

۸ هفته و یه چهار روز بوذ

۶ هفته ۲ روز

۹هفته

هشت هفته

۸ هفته چند روز

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی