خانما چند هفته رفتین قلب جنین تشکیل شده بود ؟

۱۱ پاسخ

۸ هفته و ۴ روز

۸ هفته و ۲ روز

۸ هفته و ۲ روز

من 6 هفته رفتم تشکیل شده بود

6هفته یک روز

۷هفته و یک روز برو عزیزم

من شیش هفته و یک روز البته خودم فکر میکردم 7هفته و یک روزم اما دکتر رفتم گفت شیش هفته و یک روزی

من ۷ هفته و ۳ روز

من ۵هفتمه رفتم ساک حاملگی تشکیل شده گفت دو هفته دیگه بیا برای قلبش .هفته ۷

۶هفته و ۴روز

من ۶هفته

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری