چند هفته رفتین اولین سونو و سونوی قلب؟ که تشکیل شده بود ؟!

۱۷ پاسخ

هفت هفته و یک روز

۸ هفته برو

۶ هفته ۲روز

واژینال ۶ هفته و ۴ روز

6هفته

8 هفته و 6روز

هشت هفته برو که خیالت راحت باشه
توی 6 یا 7 هفته هم ممکنه تشکیل شده باشه ولی اگه میخوای خیالت راحت باشه و هعی نری و بیای بزار هشت هفته

هفت هفته همه چیش تشکیل شده بودخداروشکر

۶هفته واژینال

من هفت هفته و یک روز بود رفتم ضربان قلبش 160بود

من ۵ هفته و ۵ روز واژینال رفتم تشکیل شده بود اما شکمی بزار ۷ هفته به بعدبرو

۵ هفته و شیش روز سونوی واژینال مشخص شد

۶ هفته ۵ روز رفتم. تشکیل نشده بود گفت دوهفته دگه بیا یا تشکیل شده یا دارو میدم سقط کنی دعام کن قلبش تشکیل یشه

۶ هفته ۶ روز رفتم تشکیل شده بود

8هفته و 5روز

7هفته 4روز

من ۶ هفته و۶ روز رفتم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری