۹هفته و۲ روز رفتم تشکیل شده بود خداروشکر
۵ هفته و یک روز رفتم تشکیل نشده بود
من براجفتش ۹ هفته رفتم
ب حساب اولبنروز پریودیم ک حساب کردم هشت هفته شدم ورفتم...قلبشم تشکیل شده بود دورش بگردم...❤️
۵ هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود
۶ تا ۷ هفته و حتما واژینال باشه سونوت
5هفته و6روز به حساب پریودی رفتم تشکیل شده بود
۶ هفته ۲روز تشکیل شده بود
7 هفته وچند روز
من ۸هفته رفتم تو سونو گفت ۷هفته و ۴روزی . قلبش تشکیل شده بود
۸هفته رفتم تشکیل شده بود
۶ هفته و ۴ روز رفتم تشکیل شده بود
۸ هفته ۲ روز رفتم
من ۷ هفته ۴روز
۶ هفته ۳ روز رفتم تشکیل شده بود
دکتر ام گفت بعد ۲۱ روز تاخیر پریود برو سونو
و رفتم خداررشکر خوب بود
7 هفته 2 روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.