با حساب پریودی چند هفته رفتین سونوی قلب؟تشکیل شده بود؟

۱۱ پاسخ

۸ هفته برید مطمئن تره ولی من خودم ۶ هفته دوروز بخاطر لکه بینی دکتر رفتم و سونو شدم تشکیل شده بود

من با حساب پریودی فک کردم ۶ هفته ام رفتم ۷ هفته بودم تشکیل شده بود

من با حساب پریودی ۸ هفته ولی وقتی رفتم ۶هفته و ۱ روزم بود تشکیل شده بود

۶هفته۳روز

۷ هفته

من پنجشنبه رفتم گفت قلب نداره یکشنبه رفتم گفت تشکیل شده ۷ هفته و یک روز

۶ هفته ۴ روز، اما مال خیلیا هم ۸ هفته تشکیل میشه

۷ هفته و ۴ روز

8هفته و 1 روز

هفت هفته

سلام من ۷هفته و ۳روز بود رفتم قلبش تشکیل شده بود🥲🥹

سوال های مرتبط

مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری