۲۰ پاسخ

۷ هفته و ۳ روز رفتم تشکیل شده بود

۶ هفته و ۳ روز 🥹

۶ هفته تشکیل شده بود

رفتم سونو گفت ۷ هفته هستی و صدای قلب بچه رو هم گذاشت گوش کردیم

۶هفته و۲روز

۶هفته و۳ روز

من الان از سونو میام طبق پریود باید ۷هفته و سه روز میبودم که البته خودمم میدونستم دیرتر بوده تخمک گذاریم! سونو گفت ۵هفته و ۵ روزمه و قلب هست ولی ضعیف میزنه

من ۶هفته و۱ روز

دخترا تو نلگرام گروه چت بانوان دارم کسی خاست بیاد پیوی لینک بدم
Zeinab_1400_7_18

۷هفته دقیق رفتم قلبش تشکیل شده بود

۹ هفته بودم رفتم که تشکیل شده بود

هغت هفت هفته و دوروز

پسرمم ۶ هفته و ۴ روز بود ک قلبش تشکیل شده بود

۶هفته و ۴روز قلب پسرم تشکیل شده بود
اما دخترم وقتی رفتم سونو دقیق ۶هفته و ۴روز بود قلب نداشت توی ۸ هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود

دخترمو ۸ هفته رفتم سونو کرد گفت ۶هفته و ۲ روزه قلبشم تشکیل شده

نه هفته و خورده ای

نه هفته و

۷ هفته و ۲ روز

من ۷ هفته و ۳ روز که رفتم گفت تشکیل شده

۹هفته

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری