باید هفت هفته به بعدبری...
یه دکتر زنان خوب پیداکن زیر نظرش باش
سونو تشکیل قلب برات انجام میده...
من دکتر کتایون کارگر بهت پیشنهاد میکنم..زیر نظرش بودم تا موقع زایمان.
فقط سونو ان تی۱۲هفته وسونوسلامت جنین ۱۸هفته رو میفرسته یه جای معتبرو خوب.بقیه سونوها مطب خودش انجام میده ونوار قلب جنین تا ایشالا موقع زایمان برسه....
من معصومه صالح رفتم همه سونو هامو
من رفتم پیش دکتر شبستری
من نجمه سمیعی
من رفتم پیش دکتر نعمت الهی تو نیایش. خیلی خوب بود. راضی بودم. البته دکترش مرد هست!
تو خود مطب انجام دادم
من رفتم سونوگرافی بابا احمدی خیلی دقیق سونوگرافی انجام میده
من گذاشتم ۹هفته رفتم دکتر محمد رضا پایدار
۷ هفته تمام به بعد
لطفا راهنمایی کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.