مامانا سونوی تشکیل قلب کدوم دکتر رفتین؟ چند هفته باید رف؟

۱۰ پاسخ

باید هفت هفته به بعدبری...
یه دکتر زنان خوب پیداکن زیر نظرش باش
سونو تشکیل قلب برات انجام میده...
من دکتر کتایون کارگر بهت پیشنهاد میکنم..زیر نظرش بودم تا موقع زایمان.
فقط سونو ان تی۱۲هفته وسونوسلامت جنین ۱۸هفته رو میفرسته یه جای معتبرو خوب.بقیه سونوها مطب خودش انجام میده ونوار قلب جنین تا ایشالا موقع زایمان برسه....

من معصومه صالح رفتم همه سونو هامو

من رفتم پیش دکتر شبستری

من نجمه سمیعی

من رفتم پیش دکتر نعمت الهی تو نیایش. خیلی خوب بود. راضی بودم. البته دکترش مرد هست!

تو خود مطب انجام دادم

من رفتم سونوگرافی بابا احمدی خیلی دقیق سونوگرافی انجام میده

من گذاشتم ۹هفته رفتم دکتر محمد رضا پایدار

۷ هفته تمام به بعد

لطفا راهنمایی کنید

سوال های مرتبط

مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری