واسه تشکیل قلب جنین کدوم هفته رفتین؟

۲۲ پاسخ

من طبق گهواره ۹ هفته رفتم
ولی ۶ هفنه بودم😅

۷ هفته و سه روز

سلام میشه همه واسم دعا کنین 🙏

۶ هفته و یک روز

۸ هفته

من رفتم ٦هفته تمام بود تشكيل شده بود

۷ هفته و‌۳روز

من ۷هفته رفتم

۷ هفته و یک روز

۷ هفته

من تو هفته‌۹ ام دیروز رفتم

هشت هفته و ۴ روز

8 هفته

سلام من 7هفته رفتم تشخیص ندادن

۸ هفته خوبه

من ۶ هفته و ۲ روز بودم رفتم سونو قلبش تشکیل شده بود ولی تو برا اینکه خاطرت جمع شه ۸_۹ برو چون برا همه یکی نیست

۸هفته برو

۸هفته ب من گف

۸ هفته

من ۸هفته رفتم

۸ هفته و ۴ روز

۹هفته برو

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوونه🌱 مامان جوونه🌱 ۷ ماهگی
مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان ۳ ماهگی
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری