۱۱ پاسخ

من ۶هفته و ۲روز رفتم هیچی نبود.گفت بعد دوهفته خیلی نگرانم

من 7هفته و 6 روز رفتم تشکیل شده بود سنشم درست بود

من ۹هفته

۷ هفته ببعد برو من ۶ هفته رفتم تشکیل نشده بود خیلی استرس کشیدم

8 هفته عزیزم

من ۶ هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود ولی همون ۸ هفته بری بهتره اینجوری خودت استرس نمیگیری

۶ هفته یک روز

۶هفته ۴روز

۸ هفته

۷ هفته و ۱ روز

هشت هفته کامل

سوال های مرتبط

مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی
مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هجدهم بارداری
مامان کیان🧸🫧 مامان کیان🧸🫧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری