هفته چندم بارداری برای سونوگرافی تشکیل قلب میرن؟

۱۲ پاسخ

من ۶ هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود

من ۶ هفته و۳ روز رفتم تشکیل شده بود

من۷هفته رفتم تشکیل شده بود

ببین گلم ۸-۹ خیلی خوبه... ولی خب دوست من کلا مپند یهو غربالگری اول تو۱۲هفتگی رفت☺️😅😅دلش زبادی گنده بود میکفت توکلم بخداس..

من ۶هفته ۴روز رفتم ولی با پریودم ۸هفته میشد

من ٨هفتع رفتم

۸هفته و دو سه روز برو

۷ ببعد.

من سونو واژینال ۶ هفته روشکمی۸ هفته دیده شد

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasssi1382

گهواره هفته رو جلوتر میزنه؟

به نظرم ۹ هفته برو من دیروز رفتم پیش دکترم گفت ۶ هفته و ۱ روزی بزاد ۸ هفته و یک روز یا ۹ هفته و یک روز بیا برای سونو دیگه تو مطب خودش انجام میده

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری