دوستان از هفته چندم باید برم برای تشکیل قلب ؟

۷ پاسخ

۸ بهتره

من ۶ هفته رفتم تشکیل بود .
ولی اگ استرسی دیرتر برو شاید دیرتر نشکیل بشی

گفتن 16 هفته برو

من نرفتم دکتر گفت لازم نیست سونو بری همون آزمایش کافیه☹️

۶تا ۸ هفته تایمشه
ولی ۸ هفته بری بهتره

۸ هفته فکر کنم

هفته ۸ برو باخیال راحت

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🤰🏻❤️ مامان فسقلی🤰🏻❤️ هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پنجم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری