چی بخورم قلبش تشکیل بشع؟ هفته چندم برم برای قلب

۶ پاسخ

من ک انقد بالا میاوردم واقعا هیچی نخوردم موقع تشکیل قلب حتی قرص ها😆

انار،سیب لبنیات،بادام،فندوق و گردو ،و خواندن سوره حجرات یاسین و قلم

۸ هفتت که کامل شد وارد نه شدی برو ک دیگه تشکیل قلب کامل شده باشه

مغز بادام درختی ،خرما ،شیر روزی ی لیوان حتما بخور خیلی موثر هستش انار

انار و مویز و خارما و بادام درختی.. من با اینا قبل ۶ هفته تشکیل شد

موز پرتقال مویز مغزیجات اینا خوبه
۸هفته ب بعد باید بری
قرص فولیک اسید حتما حتما روزی یکی بخور

سوال های مرتبط

مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی🤰🏻❤️ مامان فسقلی🤰🏻❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته یازدهم بارداری