از هفته چندم باید سنو تشکیل قلب رفت

۳ پاسخ

اگه میخوای زود بری شش هفته و دو روز لگه میخوای صبر کنی هشت هفته اخرین مهلتت هم توی هفته نهمه عزیزم

به نظرم 8 هفته برو دقیق تره

هفته ۶بع بعد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تودلی 💙 مامان تودلی 💙 هفته هفدهم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری