سلام سنو تشکیل قلب چند هفته باید رفت ❤️

۹ پاسخ

منم ۶هفته رفتم تشکیل شده بود

من ۶هفته و ۲ روز بود تشکیل شده بود

۷ هفته رفتم تو سونو ۶ هفته و یک روز بود قلب هم تشکیل شده

من ۷هفته و ۳روز بودن رفتم گف ۷هفته ای همه چی خداروشکر بود 🥺

من ۹ رفتم بهترین زمان

من ۶ هفته م تموم بود ک رفتم،دوتا ساک دید یکیش تشکیل شده بود یکیش نه

سلام بذار ۸ هفته بشی بعد برو

8هفته

۸ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری
مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته سیزدهم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری