منم ۶هفته رفتم تشکیل شده بود
من ۶هفته و ۲ روز بود تشکیل شده بود
۷ هفته رفتم تو سونو ۶ هفته و یک روز بود قلب هم تشکیل شده
من ۷هفته و ۳روز بودن رفتم گف ۷هفته ای همه چی خداروشکر بود 🥺
من ۹ رفتم بهترین زمان
من ۶ هفته م تموم بود ک رفتم،دوتا ساک دید یکیش تشکیل شده بود یکیش نه
سلام بذار ۸ هفته بشی بعد برو
8هفته
۸ هفتگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.