سلام هفته چند باید برم برا سنو تشکیل قلب

۷ پاسخ

۸ هفته کامل

سلام من آزمایش تیتر بارداری دادم 8053 بود در هفته 5 و یه روز هستم ایا خوبه تورو خدا جواب بدی

هفت ب بعد میتونی بری ولی اگه عجله نداری هشت هفته برو

من هشت هفته و دو روز رفتم

من تو ۷هفت هفته رفتم تشکبل شده بود
دیگه میتونی بری

من هشت هفته و پنج روز رفتم

دکتر من گفته بود هفته 7بستگی به خودت داره یا 7برو یا8

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلی 💙 مامان تودلی 💙 هفته هفدهم بارداری
مامان 💙......🩵 مامان 💙......🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریشا مامان آریشا هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری