چند هفته باید برم سنو تشکیل قلب؟

۶ پاسخ

بهترین زمانش ۸هفتس ولی بعضی ها ۶هفته هم رفتن قلب تشکیل شده

هفت ب بعد میتونی بری ولی اگه عجله نداری هشت هفته برو

هشت هفته

هفت هفته

من نه هفته رفتم که خیالم راحت باشه که حتما قلبش تشکیل شده باشه ولی داخل مطب دکتر هم هفت هفته قلبش میزد صداش شنیدم

الان نرو زوده یه وقت تشکیل نشه استرس میکشی
بزار از هفت هفته بگذره بعد

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلی 💙 مامان تودلی 💙 هفته هفدهم بارداری
مامان 💙......🩵 مامان 💙......🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نازگل مامان نازگل روزهای ابتدایی تولد